loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 166
شنبه 14 فروردين 1400 زمان : 18:04

عوارض دستگاه وکیوم
ممکن است در بحث روش ها و دستگاه های افزایش دهنده ی طول آلت تناسلی ، مهمترین بخش توجه به خطرات و حمایت های احتمالی داشته باشید. دلیلش هم واضح است. دستگاه تناسلی یک بخش بسیار حساس است که ادامه ی نسل بشر به آن وابسته است. به دلیل ساز و کار نعوظ و تبدیل شدن به فواصل بین بافت اسلوژی اسلنجی از خون ، این بخش بسیار گسترده است و سرخرگ ها ، مویرگ ها و سیاهرگ های فراوان پیچیده در پیچی های مسئول خون رسانی به این ناحیه وجود دارد. اعصاب وارده به این ناحیه بسیار حساس و مهم است و عمل نعوذ به شما این اعصاب و دستگاه پاراسمپاتیک سیستم عصبی صورت می گیرد (احتمال دارد که درد شما را از دست بدهد یا هر چیز دیگری را تجربه کنید و دانید که چه فاجعه ای است). !) در صورت استفاده از هر وسیله و روشی باید اولویت اول وآخرتان امن باشد اگر روش باشد و در صورتی که کوچکترین خطری را مشاهده کند یا احساس کردید فوری کار را قطع کنید و به پزشک مراجعه کنید (هر چند احتمال پزشک هم به خاطر داشته باشید) استفاده از این روش بسیار سرزنش تان کند!)گلدن وکیوم 2020

کار با وکیوم ممکن است خطرناک باشد به دنبال داشته باشید که در زیر به آن ها اشاره کنید:

• بخاطر هجوم مقدار خون کم با سرعت در داخل آلت شما ، برخی مویرگ ها ممکن است پاره شود و کبودی و درد شما را تا زمانی که با شما می ماند ادامه دهید. اگر هم زمان از داروهای ضد انقاد خون (همانند هپارین و وارفارین) استفاده کنید ، اگر این خونسازی داخلی امکان پذیر است و برای ایجاد خطر خطرناک است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتماً زیر نظر پزشک از دستگاه خود استفاده کنید.

• به دلیل کشیده شدن آلت شما به وسیله ی پمپ خلاصه ، پوست آلات در مواردی باعث کشیدن و ترک شدن می شود (مثل اینکه بدن شما را یک برابر می کند و باعث می شود پوست شما بخورد و هیچ وقت مانند سابق نمی شود ، به این ترک ها اصطلاحا کشش می گوید)

• در برخی موارد دیگر که استفاده شدید و غیر اصولی صورت پذیرفته ، اعصاب این ناحیه آسیب می بیند که بسیار خطرناک است. علاوه بر اختلال در نعوظ (به طور كامل كه عملكرد نعوظ یك عمل به دستگاه عصبی بستگی دارد) می تواند فرد را حتی اگر بی حسی و كرختی در این ناحیه شود ، فرد می كند. در نتیجه همانند لارجرباکس ، در صورتی که از غیرصحیح استفاده می کنید و شدید از این دستگاه صورت می گیرد ، در صورت مشکل نعوظ فرد کمکی نمی شود ، بنابراین ممکن است حتی در اثر صدمه به تجهیزات عالی ، فرد برای همیشه باقی بماند تا از دست شما استفاده شود. بده. (وکیوم برای افزایش سایز)

آیا در مورد "افزایش سایز با زردچوبه" چیزی میدانید؟

نظرات مردم در مورد دستگاه وکیوم مردانه چیست؟
نظرات مردم وکیوم
خب طبق عادت هر مقاله ما به صورت رندوم و تصادفی از یک سایت معتبر (به طور نی نی سایت) نظرات پیرامون را در نظر بگیرید اگر شما با نظرات افرادی که استفاده می کنید را پیدا کنید:

1) من برای رفع مشکل زودانزالی ازش استفاده کردم ولی نتیجه ای ندیدم. بعدش فهمیدم کاملا کاربردی وکیوم روی زودانزالی نیست!
2) من 16 سالمه. سایز آلتم در حالت نعوظ 10 سانته. به توصیه ی یکی از رفیقام خریدم. دارم استفاده می کنم. امیدوارم تاثیری داشته باشه. واقعاً از سایز آلتم راضی نیستم.
3) واسه به حالت نعوظ خوبه. اونم تا چند وقت. بعدش آلتت دیگه واکنشی نشون میده. لااقل واسه من که اینجوری بود. رو سایز آلتم که کلا تأثیر نداره. گول نخورید.
4) خدایی هنوز به این عمل چرندیات عمل نکنید. بابا اینا همش کلاه بردارین. برید پیش دکتر بگید از اینا استفاده کنم از مطب می ندازتون بیرون. دیگه خود دانید!
5) من سختمه ازش استفاده کنم. خیلی احساس می کنم کشش بالاست. نمی تواند دونم چجوری کمش کرد. اگه کسی باهاش کار کرده لطفا راهنمایی کنه. کسی نتیجه ای هم گرفته؟

آیا از دستگاه وکیوم نتیجه دائمی گرفته اید؟

بله ، بیشتر از 2 سانتیمتر

بله ، کمتر از 1 سانتیمتر

خیر ، نتیجه نگرفتم
3120 رأی · 3120 پاسخ
رای دهید و نتیجه را ببینید!
بالاخره ایا دستگاه وکیوم خوب است یا نه ؟! تاثیری دارد یا بی تأثیر است ؟!
در مورد انواع مختلف دستگاه وکیوم در این مقاله توضیح دادیم. اما هنوز هم ممکن است به این نتیجه نرسیده باشید که آیا دستگاه وکیوم اقایان تأثیر دارد؟ اگر دارد ، چند سانت بزرگ می کند ؟!

مشاهده افزایش سایز آلات به وسیله ی لارجرباکس و ویکیوم که کلا منتفی است. یعنی همان طور که به کرات در مقالات قبل از توضیح دادم تنها راه افزایش سایز و طول آلت تناسلی سلول سازی بافت اسفنجی و افزایش فواصل بین سلولی باشد که وکیوم و لارجرباکس (و اصول هر روشی که بر پایه شما کشیده شود) نمی تواند هیچکدام باشد کدام یک از این دو کار را انجام می دهد و فقط با کشش آلت و افزایش خون به روز می شود تا قبل از رابطه یا جنسی شود باعث بهبود و کمک به فرد نعوظ می شود (اکنون فقط وکیوم ، نه لارجرباکس)

اما جدیدتر از بحث افزایش سایز آلت تناسلی ، دستگاه خرید وکیوم مردانه شما را قادر می سازد تا بهتر و سریعتر به كمك آن ادامه دهید زیرا این باعث می شود كه اعتماد به نفس شما در مقابل شریک جنسی ، بهبود کیفیت و رضایت مندی خود فرد شود. بدون باز هم توصیه می کنم اگر این کار باید تحت نظر پزشک باشد و از آن جایی که هنوز به طور قطعی در مقالات اثبات نشده است ، شما باید بیش از حد از پزشکان استفاده کنید وکیوم را نمی توانید انجام دهید و خطرات احتمالی را بیشتر از مزایای آن کنید دانند (وکیوم برای افزایش سایز)

دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم مردانه

وکیوم

قیمت دستگاه وکیوم

قیمت دستگاه وکیوم مردانه

وکیوم مردانه

وکیوم آقایان

قیمت وکیوم مردانه

روناس طب

قیمت دستگاه وکیوم اصلی

قیمت دستگاه وکیوم آقایان

خرید دستگاه وکیوم مردانه

خرید دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم آقایان

سفارش دستگاه وکیوم

خرید وکیوم مردانه

روناس طب وکیوم

وكيوم

فروش دستگاه وکیوم آقایان

گلدن وکیوم 2020

وکیم مردانه

دستگاه کیوم

دسگاه وکیوم

دستگاه وکیوم اقایان

دستگاه.وکیوم

دستگاه ویکیوم

دستگاه وکیوم قیمت

وکیوم مردانه روناس طب

دستگاه وکیوم روناس طب

وکیوم روناس طب

وكيوم مردانه

دستگاه وکیوم آقایان قیمت

خرید وکیوم مردانه ارزان

دستگاه‌وکیوم

دستگاه وکیوم مردان

دستکاه وکیوم

دستگاه وكيوم مردانه

وکیوم اقایان

خرید دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم اصلی

وکیوم مردانه قیمت

خریددستگاه وکیوم

دستگاه وكيوم

دستگاه وکیو

دستگاه وکیوم خرید

دستگاه وکیوم مردانه اورجینال

دستگا وکیوم

دستگاه وکیم

دستگاه وکیون

وکیوم کرگدن

فروش دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه قیمت

دستگاه وگیوم

پکیج وکیوم مردانه

عکس وکیوم مردانه

دستگاه وکیم آقایان

وکیون

بکیوم

دستگاه گلدن وکیوم

گلدن وکیوم روناس طب

وکیوم دستگاه

دستگاه وکیوم کرگدن

قیمت دستگاه گرند وکیوم

وکیوم آقایان قیمت

دست گاه وکیوم

سفارش دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وكيوم آقايان

مکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم رومیزی

وگیوم

دستگاه بکیوم

وکییوم

قيمت دستگاه وكيوم

خرید وکیوم

قیمت وکیوم همراه

دستگاه مکیوم

قیمت دستگاه واکیوم

قیمت دستگاه گلدن وکیوم

سفارش وکیوم آقایان

قیمت دستگاه وکیوم مردان

گرند وکیوم

ویکوم

وکیوم‌مردانه

دستگاه وکیوم گلدن

دستگاه وکیوم مردانه خرید

رناس طب

فروش وکیوم مردانه

دستگاه واکیوم

قیمت گرند وکیوم

قیمت دستگاه وکیم

محصولات روناس طب

خرید دستگاه تناسلی مردان

خرید دستگاه گلدن وکیوم

خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه

عکس دستگاه وکیوم

وکیوم برقی مردانه

واکیم

خرید دستگاه جنسی

قیمت وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم

بازدید : 71
چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 19:22

چگونه آکنه های التهابی را درمان کنیم
توسط ویراستاران DERMSTORE · 21 سپتامبر 2015

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
زنی صورتش را می شوید
هیچ چیز بیش از ورود غافلگیرانه یک جوش غول پیکر برای استقبال از صبح ، خواب خوب را خراب نمی کند. کمین در زیر سطح پوست ، آکنه ملتهب ناامیدکننده ترین نوع است ، زیرا چرخه عمر آن بیشتر از لکه متوسط شماست. اما با استفاده از این محلول های هدف قرار دادن التهاب و تسکین دهنده پوست ، می توانید دوباره چهره خود را به جهانیان نشان دهید - بدون نیاز به روز بیمار.

خاموش کردن چرخه پوست
جوش همیشه جوش دیگری نیست. آکنه غیر التهابی شامل جوش های سرسیاه و جوش های سر سفید است ، در حالی که آکنه های التهابی شامل جوش ، جوش های قرمز و ضایعات بزرگتر هستند که با شعله ور شدن غدد سباسه تشکیل می شوند. تولید بیش از حد سبوم منجر به پارگی می شود ، سپس شروع به ذخیره سازی باکتری ها می کند و باعث ایجاد واکنش التهابی می شود. این التهاب مسئول قرمزی ، تورم و درد مرتبط با کیست های آکنه است. هرچه شدت آکنه بیشتر باشد ، سیستم ایمنی بدن بیشتر پاسخ می دهد.

همه چیز درباره اسیدها
اسیدهای هیدروکسی - آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) - اغلب اولین خط دفاعی در برابر التهاب آکنه هستند. این ترکیبات در کرم های موضعی ، ژل و شستشو بدون نسخه پزشک موجود هستند. خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی بنزوئیل پراکسید ، BHA ، آن را به یک ماده موثر تبدیل می کند ، اما از آنجا که باعث لایه برداری نیز می شود ، می تواند پوست را خشک و تحریک کند یا احساس سوزش کند. اسید سالیسیلیک ، که اغلب زیر چتر BHA قرار می گیرد ، همچنین ضدالتهاب و همچنین ضد باکتری و لایه بردار ملایم است و به طور کلی نسبت به پراکسید بنزوئیل روی پوست لطیف تر است. در همین حال ، AHA ها مانند گلیکولیک و اسید لاکتیک لایه بردار هستند و سطح پوست را از باقی مانده پاک می کنند - میزان فعالیت انسداد منافذ را کاهش می دهد.

ویتامین A ویوا
مشتقات ویتامین A مانند رتینوئیدها همچنین می توانند به طور غیر مستقیم جلوی التهاب آکنه را بگیرند. آنها به رفع منافذ کمک می کنند ، سبوم و باکتری آزادانه جریان می یابد ، باکتری ها را از رشد منصرف می کند و پاسخ های التهابی سیستم ایمنی بدن را مهار می کند. ترتینوئین نوعی رایج است که غالباً در درمان ترکیبی با بنزوئیل پراکسید یا فرمول های ضد میکروبی با هم استفاده می شود. مراقب پوسته پوسته شدن و سوزش باشید ، که گاهی اوقات رشد می کند. آنتی بیوتیک های موضعی همچنین می توانند از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و التهاب را کاهش دهند ، اگرچه ممکن است باعث لایه برداری ، خارش ، سوزش و خشکی شوند.

اسلحه های بزرگ را بشکنید

لیست لوازم آرایشی:یک روش درمانی منظم برای کنترل و جلوگیری از ایجاد آکنه های التهابی بسیار خوب است - اما شاید امروز شما دچار آکنه ملتهب شده باشید. عذاب شعله ور شدن را با همان محصولاتی که به جلوگیری از آنها کمک می کند ، خالی کنید. برای کاهش التهاب ، روزانه مقدار کمی از محصول موضعی مبتنی بر پراکسید بنزوئیل را به محل شکستگی بمالید. شما حتی می توانید zits های منفرد را نیز در محل درمان کنید. با یک محصول موضعی دوم که حاوی سالیسیلیک اسید یا یک رتینوئید است ، برای یک مشت دو برابر ضد التهابی پیگیری کنید. اگر محصولات BHA و رتینوئید پوست شما را تحریک یا خشک می کند ، با محصولات ضدالتهاب ملایم تری که حاوی روی ، آلوئه ورا ، چای سبز یا فندق است ، مرطوب کنید تا التهاب را بیشتر کاهش دهید. از چیدن یا خراشیدن لکه های آکنه خودداری کنید ، حتی اگر خارش داشته باشد - این فقط التهاب را بدتر می کند.

به دنبال یک حرفه ای باشید
اگر التهاب آکنه شدید و دردناک است یا به درمان موضعی پاسخ نمی دهد ، به متخصص پوست خود تماس بگیرید. التهاب ناشی از پاسخ ایمنی تنها دلیل تورم آکنه نیست. همچنین ممکن است بیش از حد هورمونی در پوست داشته باشید ، یا ناشی از استرس یا عدم تعادل هورمون. آنتی بیوتیک های خوراکی یا قرص های ضد بارداری ممکن است به پوست شما تقویت مورد نیاز برای از بین بردن عادت آکنه خود را برای همیشه - یا حداقل آن را کاهش دهد. اگر آکنه های کیستیک را تجربه می کنید که باید رام شوند ، عکسهای کورتیزون سریعترین راه برای از بین رفتن آن هستند.

بازدید : 77
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 13:07

لیست قیمت محصولات نانو: فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

اسپری نانوسان ثانیکالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

نانو تکنولوژی
نانو تکنولوژی
فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.
نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.
تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.

معرفی فناوری نانو

فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان – شوینده فرش و مبل نانوسان – مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان – اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان – شیشه پاک کن نانوسان

تاریخچه فناوری نانو
در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.
نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.
فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.
معرفی فن‌آوری نانو
فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
مراحل فن‌آوری نانو
در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:
طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم.
ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه.
ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند.
انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
محصولات نانو خودرو
محصولات نانو خودرو

واکس لاستیک:

واکس لاستیک نانوسان
واکس لاستیک نانوسان

محصول شرکت نانوسان با استفاده از مواد آلمانی ضمن محافظت از سطح لاستیک از طریق مواد نانو بکار رفته در آن باعث براق کنندگی و عدم جذب گرد و غبار گردیده ، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه بودن از مزایای اسپری واکس لاستیک نانوسان می باشد.

نحوه استفاده

قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و از گرد و خاک ، چربی و گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر پاک نمایید. سپس واکس را بر روی لاستیک اسپری نمایید.

هشدار :

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها جدا خودداری نمایید.

برای حصول نتیجه بهتر ، پس از اسپری کردن واکس روی لاستیک چند دقیقه صبر کنید تا واکس روی سطح لاستیک کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید.

محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:
فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.
نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.
نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.
محصولات نانو خودرو
تعریف استاندارد
به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.
به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.
اصول بنیادی
یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.
با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات نانو خودرو

نانوسان چیست

اسپری نانو کارواش

قیمت نانو سرامیک خودرو

قیمت اسپری نانو برای ماشین

محصولات نانو خودرو

اسپری نانو برای موتور ماشین

اسپری نانو برای داخل ماشین

  • بهبود خواص سیمان و بتن
  • بهبود خواص مکانیکی
  • افزایش کیفیت سیمان و بتن
  • جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن
  • نانو پوشش‌ها
  • ایجاد پوشش عایق مناسب
  • عدم نفوذ عوامل خوردگی
  • افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت
  • افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی
  • خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح
  • رنگ‌های تصفیه کننده هوا
  • نانو ضد آب کننده‌ها
  • نانو شیشه‌ها
  • شیشه‌های خود تمیز شونده
  • شیشه‌های محافظ در برابر آتش
  • شیشه‌های کنترل کننده انرژی
  • نانو آسفالت‌ها
  • نانوکامپوزیت‌ها
  • تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب
  • شاخه‌های اصلی در نانو
  • می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:
  • نانو روکش‌ها
  • نانو مواد
  • نانو پودر‌ها
  • نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)
  • نانو کامپوزیت‌ها
  • مهندسی مولکولی
  • موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)
  • نانو الکترونیک
  • نانو سیم‌ها
  • نانو حسگر‌ها
  • نانو ترانزیستور‌ها
  • نانو مواد نرم
  • لیپید نانوفناوری
  • نانو مکانیک
  • نانو سیالات
  • نانو لیتوگرافی

بازدید : 157
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 20:51

نوشته شده توسط ISABELLE LICHTENSTEIN به روز شده در 23 آوریل ، 2020
خال کوبی در دوران بارداری
دانشکده
مهم نیست که چقدر از قبل قرار ملاقات تاتو را تعیین کنید ، کنترل می کنید چه اتفاقی در زندگی می افتد. اگر احساس می کنید که با قرار ملاقات و یا به راحتی میل به خودی خود برای جویدن ، باردار شده اید ، ممکن است تعجب کنید که آیا از نظر ایمنی اجازه انجام خال کوبی را دارید یا خیر.


بر خلاف کسانی که در حین بارداری دچار تاتو می شوند. با این حال ، جوهر شدن در هنگام کودکی خطرات زیادی را برای مادر و نوزاد به همراه دارد. بسیاری از متخصصان ، مانند متخصص پوست و مو ، شری سوپرلینگ ، می گویند بهترین شرط شما پس از تولد با انتظار است.


با کارشناس ملاقات کنید

شری اسپرلینگ یک متخصص پوست و مو دارای مجوز و بنیانگذار Sperling Dermatology است. وی در زمینه های پزشکی ، آرایشی ، آرایشی ، لیزری و پوستی جراحی برای بزرگسالان و کودکان تخصص دارد.

آیا می توانید در حین بارداری یک خال کوبی کنید؟
صرف نظر از اینکه بد شما چقدر جوهر تازه می خواهید ، انجام این کار در حالی که باردار توصیه نمی شود. اسپرلینگ می گوید: "برخی خطرات شامل عفونت و واکنش های آلرژیک هستند." "علاوه بر این ، هنگام بارداری ، هورمونهای شما تغییر می کنند که می تواند بر نحوه بهبودی پوست شما تأثیر بگذارد."

Michaelle Fiore از Beaver Tattoo در Woodhaven ، کوئینز موافق است ، و خاطرنشان كرد: به جز مضرات جسمی ، خال کوبی شدن در حین بارداری نیز می تواند باعث ناراحتی عاطفی شود. وی خاطرنشان كرد كه كاهش استرس در دوران بارداری امری ضروری است ، اما انجام خال کوبی می تواند در واقع بدن شما را به فشار شدیدتری فشار آورد.


با کارشناس ملاقات کنید

مایکل فیور یک هنرمند خال کوبی در بیور تاتو در کوئینز ، نیویورک است. او همچنین به عنوان تصویرگر ، طراح گرافیک ، نقاش زنده و نقاشی دیواری و مفهومی خدمات ارائه می دهد. بدنه کار او تأکید زیادی بر سوررئالیسم ، والا و روان دارد ، و می کوشد تا دنیای رویایی را به زندگی بیدار با رنگها و الگوهای واضح متصل کند.

فیور می گوید: "خال کوبی شدن سیستم ایمنی بدن با ایجاد یک زخم باز ، ایجاد درد ، و - بسته به جلسه خود" را به خطر می اندازد. [شما را مجبور می کند برای مدت طولانی در موقعیت های ناراحت کننده بنشینید.


خال کوبی ها به دلیل خطر تحریک و عفونت نیز می توانند به طور بالقوه با توانایی شما در اپیدورال - به ویژه طرح هایی در ستون فقرات یا پشت ، اشتباه بگیرند. با این حال ، با مشورت با متخصصان پزشکی خود و افشای هرگونه خال کوبی که دارید ، می توانید به کاهش هرگونه استرس یا خطرات احتمالی کمک کنید.


اگر تصمیم دارید که در حین بارداری خال کوبی کنید ، مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید تا خطر تا حد ممکن کاهش یابد. اولین قدم پیدا کردن یک هنرمند خال کوبی باتجربه و حرفه ای است تا بتواند در دوران بارداری شما را جوهر کند - هرچند به آسانی به نظر نمی رسد. در حقیقت ، فیور می گوید که هنرمندان خال کوبی روی مشتری های باردار کار می کنند. اگر قادر به یافتن یک هنرمند هستید که مایل است در حین بارداری از شما خال کوبی کند ، حتماً برنامه خود را برای استفاده ، مدت زمان طولانی بودن جلسه و هر نوع اقامت دیگر که ممکن است لازم داشته باشید ، تعیین کنید. دارند. همچنین ممکن است بخواهید از هرگونه نگرانی اضافی صحبت کنید. با این وجود ، گرفتن فروشگاه خال کوبی یا گرفتن یک خال کوبی ، خال کوبی شدن در حین بارداری همیشه خطر بیشتری (حتی به میزان کمی) نسبت به تزریق بعد از زایمان را به دنبال خواهد داشت.

همچنین باید بیش از هر چیز تمیز بودن و استریل بودن فروشگاه را در نظر بگیرید. هنرمند استفاده می کند؛ اگر فروشگاه خال کوبی تمیز باشد ، با خطر ابتلا به هپاتیت B ، هپاتیت C ، HIV یا سایر عفونت های ناشی از خون مواجه هستید. به دلیل اینکه معمولاً بدن شما باعث ایجاد تب در اثر خال کوبی شدن می شود نیز معمول است ، زیرا سلول های سفید خون به سمت زخم باز هجوم می آورند تا اطمینان حاصل کنند هیچ باکتری سعی نمی کند به بدن حمله کند. بزرگترین مشکل این است که هیچ کس واقعاً نمی داند چگونه در حین بارداری تاتو کنید ، مادر یا کودک تحت تأثیر قرار می گیرند و شواهد علمی بسیار کمی برای تهیه پشتیبان از خطرات احتمالی (یا عدم خطرات) وجود دارد.

آیا با داشتن یک خال کوبی قبل از بارداری مشکلی وجود دارد؟
اگر تصمیم گرفته اید که در حین بارداری از انجام آزمایشات خودداری کنید ، ممکن است تمایل بیشتری به بارداری داشته باشید. خوشبختانه ، خال کوبی های موجود تا زمانی که به طور صحیح مورد مراقبت قرار بگیرند ، هیچ تأثیر منفی بر بارداری نخواهد گذاشت. استرلینگ می گوید مهمترین چیز اطمینان از بهبود کامل جوهر شما است.

وی می گوید: "شما باید زمان مناسبی برای بهبودی به خال کوبی بدهید." "در غیر این صورت ، هنگام زایمان می توانید ناراحتی دیگری را تجربه کنید."

از نظر حفظ یکپارچگی جوهر ، بعید به نظر می رسد که بارداری روی ظاهر تاتو موجود تأثیر بگذارد. یک خال کوبی مفصل ران یا ران ممکن است کمی پیچیده شود ، اما نه به حدی که باعث خراب شدن طرح شود. افرادی که قبل از بارداری خود خال کوبی می کنند ممکن است برخی از تغییرات آرایشی مانند رنگدانه در یا اطراف طرح های شما را نیز مشاهده کنند. علائم کشش یا پوست اضافی در دوران بارداری و بعد از آن نیز رایج است ، اما فیور قول می دهد که آن قسمت های طبیعی بدن شما با جوهر شما در حال تغییر است. اگرچه ، او اضافه می کند که هر بدن متفاوت است ، و اینکه شما چگونه باردار می شوید ، یک خال کوبی را تغییر می دهد.

فیور می گوید: "بدن انسان یک چیز اعجاب انگیز است و ما این توانایی را داریم که پس از زایمان به عقب برگردیم."

افکار نهایی
در حالی که شما نیاز فوری به بارداری دارید ، متخصصان پزشکی و هنرمندان خال کوبی موافق این کار هستند. قرار است خال کوبی راهی برای بیان خود باشد ، اما خال کوبی شدن در حالی که در نهایت باردار است ، می تواند صدمات بزرگی را انجام دهد - و هنوز هم به هیچ وجه سرگرم کننده نیست.

اسپرلینگ تقویت می کند: "خال کوبی ها یک روش آرایشی و بهداشتی اختیاری با خطرات احتمالی است ، به خصوص در دوران بارداری."

این علائم برای بیمارانی ارسال می شود که به سادگی منتظر مانده اند تا بعد از بارداری و خطر آسیب به طور قابل توجهی کاهش یا حتی پاک شود.

فیور می گوید: "شما سیستم ایمنی بدن خود را به خطر می اندازید ، بدن را تحت فشارهای جسمی و محیطی قرار می دهید و - مانند هر خال کوبی - اگر بعد از مراقبت صحیح ، خطر ابتلا به عفونت را برطرف کنید." "فقط صبر کن. خال کوبی برای همیشه در آنجا خواهد بود ، [اما] شما یک عکس در تحویل یک کودک سالم و خوشحال دارید! "

بازدید : 161
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 20:49

نوشته شده توسط KAREN L. HUDSON
به روز شده 13 مه 2019

تصاویر VOVCHYN TARAS / GETTY
تبریک می گویم ، شما فقط اولین خال کوبی خود را دریافت کردید. و ، در حالی که شما مراقبت از انتخاب تصویر یا کلمات را شروع به گرفتن خال کوبی جدید خود می کنید. او این کار را به دلایلی بسیار خوب انجام داد - برای جلوگیری از حمله باکتری های ناشی از هوا از زخم شما.


بله ، خال کوبی جدید شما بسیار جذاب است ، اما همچنان زخم است. گوشت باز یک محل پرورش باکتری ها و عفونت ها است ، و این بدان معنی است که شما باید حداقل دو ساعت باند را ترک کنید. در حالی که ما مطمئن هستیم که از نشان دادن هنرهای جدید بدن خود هیجان زده می شوید ، دوستان و خانواده شما فقط باید مدتی صبر کنند. سلامتی و سلامتی شما در هنر تزریق شده از اهمیت بیشتری برخوردار است.


تنها استثناء این قانون سخت در صورتی است که هنرمند شما خال کوبی خود را با بسته بندی سارا یا نوعی پلاستیک بپوشانید. امیدوارم که این مورد به این دلیل نباشد که این امر می تواند برای یک خال کوبی بسیار مضر باشد. بهتر است از هر نوع خال کوبی جدید با بسته بندی پلاستیکی استفاده کنید. اگر هنرمند خال کوبی شما واقعاً خال کوبی شما را پوشانده باشد ، باید بلافاصله حذف شود.

این نشت چیست؟
سرانجام شما برای رسیدن به اولین خال کوبی خود جهشی را انجام داده اید و چرکی شفاف دارد. این بدترین کابوس شماست. اگر این اتفاق افتاد ، وحشت نکنید.


اگر یک مایع شفاف در حال نشت است ، چرکی نیست و عفونت نیست. گاهی اوقات خال کوبی پلاسما را نشت می کند - مایعی تا حدودی شفاف در خون شما. این معمولاً در صورتی اتفاق می افتد که بدن شما اخیراً جوهر شده باشد. این به سادگی یک سیگنال است که بدن شما از حد آستانه طبیعی خود فراتر رفته است و باید آن را برای چند روز آسان بگیرید. به عبارت دیگر ، این روش بدن شما برای گفتن است که برای بهبودی خود به زمان نیاز دارد. در مورد آن فکر کنید شما یک جسم تیز لرزشی فلزی را به بدن خود وارد کرده اید و جوهر دائمی را به سیستم خود اضافه کرده اید. بدن شما به سادگی باید تغییر کند.

چه می شود اگر چند روزی باشد؟
با این حال ، اگر چند روز بگذرد و دچار نشتی شوید ، احتمالاً علامت آن را می دهید که بیش از حد از پماد خود روی تاتو استفاده می کنید. برخی از پمادها نسبت به بقیه باعث نشت بیشتری در برخی افراد می شوند. دوباره ، وحشت نکنید. هر چیزی که پماد استفاده می کنید را راحت کنید. فقط کافی است مقدار کمی پماد به آن اضافه کنید ، به سختی و به اندازه کافی تا بتوانید تاتو خود را کمی درخشش دهد. این وضعیتی است که "کمتر بیشتر است". یک راه خوب برای تست قدرت یک نرم افزار این است که ببینید پوست شما بعد از استفاده مرطوب می شود یا خیر. اگر این کار را انجام دهید ، شما از پماد بیش از حد استفاده می کنید.

اگر پماد خود را به طور کلی کاهش داده و به یک محصول دیگر تغییر دهید یا فقط خال کوبی خود را تمیز نگه دارید و پماد را برای چند روز فراموش کنید و سپس به لوسیون بروید. همانطور که مشاهده می کنید گزینه های زیادی دارید.

چه موقع به دنبال کمک پزشکی باشید
این اتفاق اغلب نمی افتد ، اما همیشه خطر عفونت وجود دارد. اگر خال کوبی شما در لمس گرم است ، بسیار قرمز و / یا جویدن چیزی ضخیم و زرد یا سبز است و یا بوی ناخوشایندی را مشاهده می کنید ، این علائم عفونت است. اگر اینگونه نیست ، و ما تأکید می کنیم "نه" ، سعی کنید به تنهایی این رفتار را در خانه انجام دهید. شما باید فوراً به پزشک مراجعه کنید ، خواه از پزشک معالج خود ، اتاق اورژانس یا نزدیکترین مرکز پیاده روی مراقبت های اضطراری خود دیدن کنید.

بازدید : 282
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 20:47

آنها وحشت زده و بحث برانگیز هستند ، اما کاملاً واقعی هستند.
نوشته شده توسط ISABELLE LICHTENSTEIN به روز شده نوامبر 28 ، 2019
خال کوبی چشم
دانشکده
دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست ، خال کوبی های چشم یک روند جنجالی است که مستلزم تزریق جوهر به طور مستقیم به چشم شما است. این خال کوبی به نام sclera نیز نامیده می شود ، این جوهر غیر رنگی و غالباً رنگی زیر ملتحمه تزریق می شود. رنگ جدید گیرنده های این نوع جوهرها ، رنگ چشم های چشم هایشان مانند بنفش ، آبی یا زرد را از نظر شیمیایی "رنگ" کرده اند.


چگونه خال کوبی های چشمی به وجود آمد؟
لونا کبرا و مرحوم شانون لارات که اولین انتشار گسترده دیجیتالی اصلاح بدن را تأسیس کردند. این روش طی یک فرایند آزمایشی دو ساله ساخته شده است که در آن کبرا در تلاش برای اصلاح آن تعدادی آزمایش بر روی لارات و سایر افراد انجام داده است. در اواخر سال 2007 ، سابقه او از سه روش اول و تاریخچه بدن در Modify Body Ezine (BME) ثبت شد. براساس این مقاله ، لارات پس از دیدن جراح هلندی ، به همسر خود كاشت چشم كرد. در اصل ، تکنیکی که برای خال کوبی کردن اسکلر استفاده می شود مشابه است. با این حال ، جوهر به دلایل زیبایی شناختی و زیبایی تزریق می شود ، نه به اهداف پزشکی. از زمان توسعه آن ، صدها نفر از علاقه مندان به اصلاح بدن با موفقیت یک خال کوبی اسکلرا را از کبرا دریافت کرده اند.


خطرات و عوارض جانبی
البته ، مانند هر روش یا درمانی که در ارتباط با چشم های چشم باشد ، خطرات گزافی نیز در ارتباط با جوهر بدن وجود دارد. گربه گالینگر ، که در سال 2017 یک خال کوبی اسکلرا بدست آورد تا سفیدی چشم هایش را بنفش کند. بعد از اتمام عمل ، او متوجه شد كه یكی از چشمانش مشغول مایع بنفش است. اگرچه واکنش طبیعی بود ، اما گالینگر به دنبال مراقبت پزشکی بود. در مصاحبه با The Sun ، این مدل گفت که او پس از مراجعه به بیمارستان ، تورم چشم و تاری دید را تجربه کرده است.

گالینگر گفت ، حتی بعد از چند هفته مصرف دارو ، بینایی او بدون جراحی كور می شود. گالینجر در یک پست فیس بوک در حال حاضر ویروس در مورد بحث در مورد خال کوبی خود نوشت: "این به علت جوهر حل نشده ، تزریق بیش از حد ، اندازه کافی و کوچکتر ایجاد نشده است." "من این را برای ایجاد مشکلی با شما به اشتراک نمی گذارم ، من این را به اشتراک می گذارم تا به شما هشدار بدهم که باید مراحل خود را انجام دهید. در یک پست دیگر حدود یک ماه بعد ، این مدل گزارش داد که وی از تاری و دید مضاعف رنج می برد.


شما می توانید نتیجه جدی بگیرید ، اما شما علاقه مند به گرفتن یک خال کوبی اسکلرا هستید. آندره Tooley ، MD ، سخنگوی بالینی آکادمی چشم پزشکی آمریکا می گوید: "چشم پزشکان با افرادی که عواقب ویرانگری را متحمل شده اند ، درمان کرده اند." روند تزریق جوهر به ناحیه چشم چشم خطرناک است ... زیرا چشم یک اندام بسیار ظریف است. سوزن باید دقیقاً در جای مناسب ، درست زیر ملتحمه (بافت شفاف که قسمت سفید چشم را پوشانده است) تزریق شود تا از تزریق جوهر در داخل مژگان چشم جلوگیری شود.

برای هر کسی که یک جراح آموزش دیده نباشد ، روال را انجام دهید. "

خطرات کلی آسیب دیدگی چشم شامل بینایی ، جداشدگی شبکیه ، عفونت چشم ، التهاب ، حساسیت به نور ، احساس چیزی که همیشه در چشم شما وجود دارد و حتی نابینایی یا از بین رفتن کامل چشم است. حتی اگر شما موفق به گرفتن یک خال کوبی چشم و بدون هیچ گونه آسیبی شوید ، رنگ آمیزی باعث می شود که پزشکان در آینده سلامت چشم شما را در آینده بررسی کنند.

از نظر یک هنرمند خال کوبی یک نقطه نظر ، خال کوبی های پوستی یک تلاش پر مخاطره برای انجام آن هستند. به دلیل نوع تاتو که به صورت پزشکی یا علمی به طور عمقی مورد مطالعه قرار نگرفته است (یا ، اصلاً ، اصلاً) و به دلیل اینکه این روش توسط پزشک ایجاد نشده است ، برای کسانی که می خواهند آموزش رسمی ، مجوز یا پروانه صدور مجوز وجود نداشته باشد برای ارائه خال کوبی به دلیل نیاز شدید به انتخاب دقیق ، یافتن یک هنرمند آموزش دیده که نه تنها راحت بتواند جوهر را به چشم تزریق کند ، دشوار است بلکه متخصص در آن است.

خطرات و خطرات ناشی از خال کوبی اسکلر بسیار شدید است ، اما هنوز هم جامعه ای از افراد وجود دارند که به طور جدی به دنبال جوهر چشم هستند. در مقاله BME در سال 2007 ، لارات خاطرنشان كرد كه نگاه خاصی به خال کوبی های اسكلرا وجود ندارد و هدف از توسعه این فرآیند "دیدن نحوه استفاده از جوهر و چگونگی بهبودی آن" بود. وی همچنین خاطرنشان كرد كه هدف شخصی وی از دریافت جوهر "تكمیل كامل در سفیدی چشم با رنگ آبی" بوده است. در یکی دیگر از پست های BME از سال 2012 ، لارو خال کوبی های اسکلرا را "خطرناکترین اما هیجان انگیز ترین روش بدن تا به امروز" خواند و گفت که مشخص نیست که آنها چه می بینند ، طبیعی است یا ترفند نور یا چیزی ناشی از آن. " در اصل ، این قرعه کشی خال کوبی های چشم است: آنها چه برای شخص دریافت کننده و چه برای کسانی که ملاقات می کنند جذاب هستند.

آماده سازی نهایی
حتی خالق خال کوبی اسکلرا کمک می کند اما جوهر را در معرض خطر در پست 2012 قرار می دهد. "به یاد داشته باشید" ، لارات نوشت: "اگر به خال کوبی چشم علاقه دارید ، این یک روش پرخطر است که فقط باید توسط افراد با تجربه و آموزش قابل توجه انجام شود." احساساتی را که دکتر Tooley نه تنها با آن موافق است ، بلکه کسی را ترغیب می کند که در نظر داشته باشد که این روش را حفظ کند. در نهایت ، به نظر حرفه ای خود ، او به شدت گزینه های جایگزین جوهر را تشویق می کند.

دکتر می گوید: "من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم: با خود مهربان باش و از خال کوبی چشم خودداری کن." ابزار "گزینه های بی خطر و با کمک پزشکی ، از جمله لنزهای تماسی با تأیید FDA وجود دارد." قبل از بررسی هرگونه روش آرایشی و یا اصلاح در چشم شما ، مطمئن شوید که چشم پزشک شما (یک جراح چشم دارای مجوز از هیئت مدیره) در مورد ایمنی و نگرانی های مربوط به این روش صحبت می کند. "

بازدید : 234
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 20:39

نوشته شده توسط JODIE MICHALAK به روز و در تاریخ 5 مه 2019
زن قهوه ای جوان با یک خال کوبی از روی شانه دست خود را در پشت خود نگه می دارد
تصاویر NITIN PIDUGU / EYEEM / GETTY
شما احتمالاً نماد om را چه در پنجره استودیوی یوگا ، چه در محصولات آئورودزیک و چه بر روی بدن شخصی دیده اید. در اصل هندو ، نمایانگر مناجات و سرودهایی است که برای بسیاری از ادیان مقدس است و اغلب قبل از نماز و تأیید صحبت می شود. به عنوان یک سمبل سانسکریت ترسیم شده است ، اگر آن را به درستی بپوشید ، می تواند یک افزودنی فوق العاده برای هنر بدن شما باشد.


اگر اهل فرهنگی نیستید که معمولاً از Om (که به آن "aum" نیز گفته می شود) استفاده کنید ، قبل از گرفتن خال کوبی باید تحقیقات زیادی انجام دهید. Om معنای قطعی ، لفظی ، آسان قابل توضیح ندارد. این بیشتر یک احساس است - روشی برای تجربه ، بیان و توصیف یکتایی روح در جهان. طبق روایات کهن ، آن را به "صدای اولیه" می شناسند. به دلیل پیچیدگی هم منشأ و هم معنای آن ، راحت تر می توان به چیزی فکر کرد که بتواند به شما در ارتباط مجدد با روح خود و جهان ، و نماد به عنوان تجلی جسمی حضور آن کمک کند.


معنای عمیق معنوی ، بسیار ذهنی چاپ ، تشک های یوگا ، لیوان های قهوه و سایر گنجینه های کوچک - و یک انتخاب مکرر به عنوان هنر تاتو. اما دانستن این نکته مهم است که این نماد چیزی بیش از افرادی است که یوگا استفاده می کنند. این می تواند معنای قابل توجه و زیبایی را به عنوان یک خال کوبی به همراه داشته باشد. لازم نیست آن را بدانید ، اما باید اهمیت آن را کاملاً درک کنید. هر کس ارزش معنویت و مفهوم همه کاره با جهان را درک کند ، احتمالاً از این به عنوان هنر بدن لذت خواهد برد.


تصمیم گیری در مورد قرار دادن خال کوبی ، صرف نظر از طراحی ، یک گام اساسی در گرفتن هنر بدن است. اگر تصمیم به گرفتن یک خال کوبی om دارید ، احتمالاً نمادی را می خواهید در جایی که می توانید به راحتی مشاهده کنید ، به خصوص اگر می خواهید مدیتیشن کنید یا در غیر این صورت روزانه روز را به عنوان یک تأیید اختصاص دهید. با این حال ، توجه داشته باشید که نباید آن را در زیر خط کمر بخصوص روی مچ پا یا پا قرار داد زیرا این نشانه بی احترامی است.

اگر تصمیم گرفته اید که از اهمیت و مهارت این نماد سانسکری باستانی عاشق شوید اما مطمئن نیستید که به ماندگاری یک خال کوبی معمولی متعهد هستید ، می توانید آن را به روش های دیگری بپوشید. بسیاری از افراد حداقل در ابتدا ، خال کوبی های موقتی یا حنا را در نظر می گیرند. این می تواند انتخاب مناسبی برای مراسمی مانند نماز و مناسک عبور باشد؛ گردهمایی هایی مانند همایش های معنوی و همایش ها. و روش هایی مانند یوگا و مراقبه.

به طور کلی خالکوبی های سانسکریت جالب و معنی دار هستند - یکی از دلایل بسیاری که مردم اغلب نسبت به آنها تصمیم می گیرند. با این حال ، ماهیت و تاریخ آنها مستلزم این است که معانی آنها را درک کنید و در انتخاب آنها معتبر باشید. به این معنا ، خال کوبی شما می تواند مانند همه هنرهای خوب حرکت کند و از شما الهام بگیرد. این را هم در نظر بگیرید که به احتمال زیاد خال کوبی خود را توضیح خواهید داد. اما اگر در حال بدست آوردن یک خال کوبی هستید ، مطمئناً با آن مشکل ندارید.

بازدید : 491
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 20:37

نوشته شده توسط KAREN L. HUDSON
به روز رسانی 30 مارس 2020
زنی با خال کوبی گره سلتی در پشت
HUHA INC / UNSPLASH
افراد جذاب ، سه گانه ، لباس سه تکه - به وضوح شماره سه قابل توجه است. و شاید به همین دلیل است که گره ترینیتی (Trinity) که به عنوان تریکترا نیز شناخته می شود ، به عنوان سمبل برای بسیاری از افراد بسیار طنین انداز است. این در آثار هنری ، جواهرات و حتی خال کوبی ها دیده می شود. واقعیت این است ، این فقط چیزی بیش از یک تصویر زیبا و جذاب است. اگر به فکر گرفتن تریکترا روی بدن خود هستید ، آیا نمی خواهید معنای پشت آن را بدانید؟


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گره سلتیک نمادین ، به پیمایش بروید و از الهام بخش تاتو نیز استفاده کنید.


منشأ گره سلتیک
گرچه منشأ گره سلتیک تا حدودی مورد بحث است ، الگوی گره به اواخر امپراطوری روم برمی گردد و سرانجام در هنر سلتیک و تصاویر مسیحی برجسته شد. امروزه گره ترینیتی برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد ، از جمله نماد فرهنگ و افتخار ایرلند باستان برای مردم ولزی ، ایرلندی و اسکاتلند.

چه مفهومی داره؟
از نظر سلتس ، این سه نقطه عناصر طبیعی زمین ، هوا و آب را نشان می دهد. در سطح معنوی نیز تصور بر این است که نمادی از زندگی ، مرگ و تولد دوباره است. مسیحیان نماد را با تثلیث مقدس پیوند می دهند: پدر ، پسر و روح القدس (یا روح القدس). اساساً ، معانی مختلف به یک چیز مشترک فرو می رود: امتیازها سه موجودیت جداگانه را نشان می دهند که به هم پیوسته اند.


بعضی اوقات ، نماد تریکترا سنتی با دایره ای همراه است که در بسیاری از سیستم های اعتقادی نمادی از ابدیت است. بنابراین ، هدایایی که از این تصویر استفاده می کنند ، گاه به معنای عشق ابدی یا ماندگاری است.


بنابراین ، مهم نیست که اعتقادات معنوی شما چه باشد ، تریکترا می تواند نوعی اهمیت شخصی برای شما داشته باشد و هیچ کس دیگری نمی تواند آنچه را که هست تصور کند. فقط مطمئن شوید که می دانید قبل از اینکه خال کوبی شود ، برای شما مهم است که چه خال کوبی را نگه می دارد.


تاتو الهام بخش
اگر تصویر و معنی گره سلتیک ترینیتی با شما طنین انداز است ، در اینجا چند خال کوبی زرق و برق دار وجود دارد که ممکن است الهام بخش بعدی (یا اولین!) جوهر شما باشد.


گره کلاسیک ترینیتی که با طلا تزئین شده است ، طرحی خاص و برجسته را ایجاد می کند.


یک گره پارتیشن Trinity را می توان با سایر عناصر دست ساز تزئین کرد تا چیزی منحصر به فرد به وجود آورد.


گره Trinity در پلکسوس خورشیدی حداقل و سکسی است. این یک ظاهر طراحی شده بی عیب و نقص است


گره سیاه ترینیتی ساده است ، اما اظهاراتی را بیان می کند.


گره ترینیتی بین دوستان ، دوستداران و اعضای خانواده محبوب است ، زیرا می تواند نمادی از عشق ، دوستی و خویشاوندی جاودانه باشد.


اینجا گره سیاه جسورانه ترینیتی ترینیتی وجود دارد. شما نمی توانید با این طراحی بی موقع اشتباه کنید.


جوهر خال کوبی سفید محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این تات نشان می دهد که چقدر زرق و برق دار است.


گره های سلتی اغلب در عناصر هندسی و گل های اطراف گره کلاسیک گنجانیده می شوند ، که با استفاده از سایه و فضای منفی ایجاد شده است.


در اینجا یک تاتو گره Trinity گره رنگارنگ وجود دارد که باعث می شود نماد سنی قدیمی پاپ شود.


گره کوچک کلاسیک ترینیتی Trinity در نزدیکی قلاب ، یک طراحی ظریف است که هنوز هم تأثیر زیادی می گذارد.

بازدید : 283
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 10:05

این Drugstore Lip Primers راز لبهای ماندگارتر است
توسط KATHARINE MCENTEE به روز شده 07/08/20
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

اگر عاشق یک لب قرمز کلاسیک یا هر لب لب برای آن هستید ، آغازگر لب باید بهترین دوست شما باشد. کنجکاو در مورد آنچه که آغازگر لب واقعاً انجام می دهد؟ دقیقاً مانند آغازگر مورد استفاده ما (یا فراموش نکنید که از آن استفاده کنید) قبل از پاشیدن پایه و اساس ما ، آغازگر لب یک بوم صاف برای پوشش بی عیب و نقص ایجاد می کند. و در صورت انتخاب صحیح ، پرایمر لب توانایی تغذیه لب ها ، جلوگیری از پر شدن لکه ها ، تهیه رنگ طولانی مدت لب و ایجاد ابعاد بر سایه انتخاب شما را دارد. لبهای روشن تر و لمس های کمتری دارند؟ ما را حساب کنید

بنابراین ، چه شما یک aficionado رژ لب باشید و چه کسی که در هنر لب بیانیه خنجر می زند ، ما بهترین آغازگرهای لب داروخانه را گردآوری کرده ایم زیرا همه مستحق لب روشن ، جسورانه و زیبا هستند.

خواندن را برای آغازگرهای مورد علاقه ما در داروخانه ادامه دهید.

بهترین ها به طور کلی: آرایش لب لب آرایش حرفه ای NYX

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

خرید در آمازون
WALMART را خریداری کنید
این پرایمر برخلاف سایر آغازگرهایی که تمایل به خشک شدن دارند ، لب ها را برای طولانی تر و طولانی تر شدن رنگ لب آماده می کند و در عین حال مرطوب کننده لبهای چاق شده نیز است. قبل از رژ لب آن را روی لب های خود بمالید تا از پژمردگی و پر شدن آن جلوگیری شود.

خرید لوازم آرایشی

این پرایمرهای لب رنگ طولانی مدت لب را تضمین می کنند

بهترین حالت برای لب های نازک: e.l.f. لوازم آرایشی و بهداشتی استودیو لب Primer و Plumper

ULTA را خریداری کنید
خرید در ELFCOSMETICS.COM
اگر دوست دارید کمی از چنگال در مسیر خود قرار بگیرید ، e.l.f را امتحان کنید. آغازگر لب دو آرایشی ، که پایه ای را برای رژ لب ضد لک ایجاد می کند و در عین حال لب ها را نیز به لطف دارچین می ریزد. در حالی که ممکن است لوله کش لب "به هم بخورد" ، نتایج باعث می شود که احساس موقتی شود.

مواد کلیدی دارچین ادویه ای است که از پوست داخلی درختان تهیه می شود. آن را با آنتی اکسیدان ها که به خواص ضد التهابی آن کمک می کند ، پر می کنند ، اما هنگامی که روی لب ها بمالید ، می تواند به عنوان یک لامپ طبیعی لب عمل کند.
این لوله کش های لب یک سوزن بدون سر بزرگتر به شما می دهند

Balm SPF 15 با تهویه مطبوع Rimmel Kate لب

خرید در آمازون
از نرم کننده های لب Rimmel می توان به تنهایی یا زیر رژ لب استفاده کرد ، زیرا لب ها را نرم ، صاف و احساس شرطی می کند. آغازگر مناسب برای لیپی مات خشک کننده ، نه؟ اوه ، و همچنین دارای SPF 15 است که روشی مطمئن برای پیروزی در ما است.


بهترین حالت برای لب های خشک: لوله پماد شفا Aquaphor

خرید در آمازون
WALMART را خریداری کنید
ULTA را خریداری کنید
Aquaphor در حالیکه از لحاظ فنی آغازگر نیست ، محصولی چند منظوره است که من شخصاً قبل از استفاده از رژ لب از آن استفاده می کنم. به سادگی یک لایه نازک از پماد را روی ناحیه لب بچسبانید ، بگذارید چند دقیقه خیس شود و تا زمانی که آماده استفاده از رژ لب خود شوید ، یک موی نرم و مرطوب خواهید داشت.

19 بهترین لب مو برای لب های کودک نرم

بهترین پاک: پوشش لب مرطوب کننده ، پوشش بالا

خرید در آمازون
این کت بالا شفاف را می توان به تنهایی پوشید یا با رژ لب برای رطوبت اضافی زوج کرد. برای کسانی که به خصوص لبهای خشک دارند ، این تقویت کننده هیدراتاسیون باعث می شود لب های شما نرم و نرم شود.

7 رژلب مایع دارویی که کاملاً با آنها وسواس داریم

بهترین لایه برداری: Maybelline Master Glaze Lip Scrub Stick

خرید در آمازون
این چوب کوچک اسکراب راهی عالی برای رسیدن به لب های صاف تر در پیش است. نگران نباشید ، این چوب را بر روی لب های خود بکشید ، و سپس از انگشتان دست خود برای ماساژ آن استفاده کنید و تمام لثه ها را از بین ببرید. می توانید این کار را با آب یا بدون آب استفاده کنید ، و سپس از یک بافت برای پاک کردن آن استفاده کنید.

Bye، Flakes: این 12 عدد اسکراب لب نرمترین و نرم ترین لب ها را به شما می دهد

sanykala

بازدید : 221
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 10:14

با تشکر از Meghan Markle ، همه در حال خرید این سایه رژ لب هستند
نوشته شده توسط KAITLYN MCLINTOCK
به روز 30 سپتامبر 2019
علامت مگان در حال لبخند زدن
تصاویر کریستوفر FURLONG / STAFF / GETTY
"اثر مگان" اصطلاحی غیر رسمی است که به تأثیر مگان مارکل بر مد و زیبایی داده می شود. درست مثل کیت میدلتون قبل از او ، مردم از سراسر جهان تلاش می کنند تا از سبک او تقلید کنند. ما آن را دریافت می کنیم - صادقانه نیز سخت نیست. از این گذشته ، او یک شاهزاده خانم واقعی زندگی می کند (از نظر فنی یک دوشس است ، اما آنها اساساً در کتاب ما یکسان هستند). به تازگی ، به نظر می رسد که تأثیر او دوباره رخ داده است. همانطور که از انتشارات سلام اروپا گزارش شده است ، شرکت ها شاهد افزایش چشمگیر فروش نوع خاصی از رژ لب هستند ، همه به لطف مگان مارکل و گزینه های آرایش شخصی وی است.


شما آن را حدس زده اید - ما در مورد رژ لب برهنه صحبت می کنیم. جای تعجب ندارد که او به دنبال سایه های برهنه است ، زیرا این مورد معمول اعضای خانواده سلطنتی است. اما آنچه تعجب آور است این است که از زمان اعلام خبر نامزدی وی به پرنس هری در ماه نوامبر ، میزان فروش افزایش یافته است. یکی از مارک های لوازم آرایشی ، MEMI ، می گوید که فروش رژ لب برهنه 65 درصد افزایش یافته است.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 3844
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه