loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 231
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 11:46

13 رژ لب قرمز تیره جهانی
توسط MAYA ALLEN به روز شده 06/29/20
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

شما می توانید برای من نقل قول کنید: رژ لب قرمز همیشه در لیگ خود خواهد بود. این یکی از آن محصولات زیبایی غیر قابل مذاکره است که ما معتقدیم همه باید از آن برخوردار باشند. من بدون شک صاحب بیش از 200 رژ لب قرمز (باشه ، من مشکلی دارم) ، اما زیبایی مجموعه من این است که هر سایه خیلی متفاوت است. در مجموعه خودم می گویم حدود 50٪ از آنها رژلب های قرمز تیره هستند که هنگام پاییز و خزش زمستان به جلوی غرورم منتقل می شوم. رژلب های قرمز عمیق سرشار از رنگدانه ای هستند که بر روی تمام رنگ های پوست خیره کننده به نظر می رسند. با رنگ ذاتی مبهم خود ، همیشه آرایش شما را به سطح بعدی می برد. باور کنید - اگر نخواهید رژلب قرمز تیره رنگ کرد ، به چیز دیگری احتیاج نخواهید داشت ، زیرا این سایه نمایش را دزدی می کند.

اگر احساس خلق و خوی دارید و می خواهید رژ لب مطابق آن پرشکوه باشد ، در جای مناسب قرار گرفته اید. طبق گفته سردبیران Byrdie ، آنچه ما از قبل از هنرمندان مشهور آرایش و شنیدن بررسی های اینترنتی شنیدیم ، این بهترین قرمزهای شرجی موجود در بازار هستند که به نظر همه خوب است ..

از سنگهای داروخانه گرفته تا لوکس های لوکس به ارزش سکه های خود ، به دنبال بهترین رژ لبهای قرمز تیره که مورد نیاز شماست ، مانند الان بروید.

بهترین ها: پت مک گرات Labs MatteTrance رژلب در ونتتا

در سپهر خریداری کنید
با یکی از قرمزهای مورد علاقه من در تمام زمانهایی که توسط یک مادر و تنها مادر آرایش ، پت مک گرات ساخته شده ، ملاقات کنید. وقتی به شما می گویم این سایه شرجی بر تمام رنگ های پوست باورنکردنی به نظر می رسد ، باور کنید. به علاوه ، پشت سر هم رنگ فقط در یک سر خوردن نشان می دهد.


بهترین داروخانه: Maybelline SuperStay Matst Ink Lip Color در 50 Voyager

خرید در آمازون
این گوهر داروخانه ای رژلب به دلایلی مورد علاقه هنرمندان آرایش مشهور است: این حقیقت است. این بیشتر یک سایه قرمز آجری است که بسیار شبیه زمستان است (ببخشید ، عاشقان تابستان).

از مات گرفته تا مایع: این 7 بهترین رژلب قرمز داروخانه است

بهترین چلپ چلوپ: تام فورد لب مات رنگ در گیلاس مخمل

در سپهر خریداری کنید
با این سایه برنده روی رژ لب خود سرمایه گذاری کنید. اطمینان داشته باشید که تام فورد می داند چگونه قرمز خوبی ایجاد کند - به نظر من "زن مستقل" فریاد می زند.


بهترین مات: Smashbox همیشه روی رژ لب مایع مات به صورت بی نظمی

در سپهر خریداری کنید
من از طرفداران این مجموعه از سایه های مات از Smashbox هستم زیرا آنها بدون خشک شدن لب های شما می مانند ، که کاملا صادقانه جادویی هستند. اگر می خواهید لبهای شما ستاره نمایش باشد ، به این قرمز برسید.

بهترین رژلب های مات می توانند بخرند

بهترین مایع: رژلب مایع ابدی Kat Kat Von D در Plath

در سپهر خریداری کنید
یک مورد که شما هرگز نمی توانید در مورد رژ لب های Kat Von D ادعا کنید این است که آنها خاموش می شوند. این کارها ممکن است روزها ادامه داشته باشد. در ترکیب 42 سایه ، این رنگ زرشکی عمیق از بسته مشخص شده است.

بهترین رژ لب های بلند که در واقع ماندگار می شوند

بهترین مداد رنگی: رژ لب مات اکسترن لورا مرکیر ولور در کنترل

در سپهر خریداری کنید
خرید در NEIMANMARCUS.COM
خرید در ماکی
مداد رنگی لب مورد علاقه من است زیرا همه چیز را به اصول اولیه باز می گرداند. شما می توانید این مورد را در کیف خود پاپ کنید و بدانید که یک قهوه ای قهوه ای زیبا که به راحتی و در همه زمان ها برای قتل سریع در دسترس است وجود دارد.


بهترین برای پاییز: رژ لب های فروپاشی شهری در بد خون

ULTA را خریداری کنید
اگر شما یک رژ لب Urban Decay ندارید ، باید ASAP را تغییر دهید. این خط رنگین کمان از سایه های خیره کننده را ارائه می دهد ، اما من همیشه وقتی به شاخ و برگهای پاییز می روم به Bad Blood برمی گردم.


بهترین حالت برای زمستان: رنگ لب خرد شده بابی قهوه ای در گیلاس

خرید در NORDSTROM
این سایه گیلاس زرق و برق دار خط بین یک توت واقعی و رنگ قرمز عمیق را انگشت می زند. با داشتن مزایای مرطوب کننده مومیایی کردن لب ، شما را برای ساعت ها مرطوب نگه می دارد.

بهترین لوله کشی: رژلب سیزلی لو فیتو روژ در روژ میامی

خرید در NORDSTROM
این قرمز پر جنب و جوش ، دوست داشتنی توسط مدیر تحریریه Byrdie ، Faith Xue ، بهترین راز بعدی شما برای سلفی کامل است. این فرمول مملو از میکروسفرهای اسید هیالورونیک و کونیاک است ، بنابراین دارای قدرت جدی برای لک زدن لب است.

دونده ، بهترین چاقو: مارک جیکوبز لب کرمی رژ لب در خانم اسکارلت

در سپهر خریداری کنید
شما به زرد یاقوت کبود مانند این در زرادخانه آرایش خود نیاز دارید. پپتیدها در این فرمول شنا می کنند و این بدان معنی است که لب های چاق دار در راه هستند.

بهترین حالت برای لب های خشکی: رژ لب زیبا از جنس زیبایی در قلب

ULTA را خریداری کنید
همچنین ممکن است من را بزرگترین هوادار Flesh Beauty بنامید زیرا نمی توانم جلوی خط را بگیرم. این رژ لب آبرسان ، لبهای خشک و خشک را با بافتی مانند مومیایی خود راحت می کند. این قرمز عمیق خیره کننده باعث می شود احساس بدی برای شما ایجاد شود.

بنگرید: بهترین رژ لبهای زمان
بهترین بودجه: رژ لب مایع Lip Bar Matte در Bawse Lady

خرید در هدف
این مارک وگان ، با بودجه مناسب ، هنگام لب به لب هایی که به طور مداوم در دسته سایه ها چیره می شوند ، ناامید نمی شود. این رنگ قرمز پر رنگ در ابتدا مانند براق احساس می شود و سپس با بافت مات آن به لبهای شما می رسد.

بهترین حالت برای پوست های عمیق: رژ لب قرمز MAC

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 3818
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه