loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 261
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 10:17

حرکت کنید ، پر کننده لب.
نوشته شده توسط LINDSEY METRUS UPDATED 22 نوامبر 2019
بررسی شده توسط DR. راشل NAZARIAN متخصص پوست متخصص پوست
در این مقاله

چگونه سایه خود را انتخاب می کنید؟
چه مدت طول می کشد؟
آیا درد وجود دارد؟
قیمت آن چند است؟
درمان چقدر طول میکشد؟
با توجه به پیشرفت های شگفت انگیز در صنعت آرایشی حرفه ای ، اکنون می توانید بدون استفاده از بخیه آرایش از درب بیدار شوید و از در بیرون بروید اما هنوز به نظر می رسد مانند جلوی آینه ایستاده اید و به طرز هنری چهره خود را برای بهتر شدن لمس می کنید بخشی از صبح این روش هایی مانند میکروبلاستیک ، اکستنشن مژه ، پرکننده و حتی خط چشم خال کوبی شده است که به طور نیمه دائمی ظاهر شما را فقط به عنوان یک مداد آرایش ، کانسیلر و گره ریمل تغییر می دهد - اما برای مدت طولانی ، بدون برداشتن و استفاده مجدد لازم است.

مطمئناً هرکدام گران است ، اما زمانی را که می خواهید هر روز پشت سر بگذارید ، تصور کنید که به طور معمول آماده می شوید. و اگر می توانید آن رویکرد laissez-fa را به لب های خود بکشید؟ یک شستشوی روزانه رژلب را در نظر بگیرید که هرگز از بین نرود ، قهوه یا آب زیادی بیاید. به گفته کریستوفر دراموند از سالن پوست PFrankMD در شهر نیویورک ، این کار با قرمزی لب امکان پذیر است.


سرخ شدن لب چیست؟
سرخ شدن لب نوعی خال کوبی آرایشی است که به صورت نیمه دائمی با رساندن جوهر رنگی به لب ها با سوزن مکانیکی ، رنگ لب را تقویت می کند.
مهمتر از همه ، این مانند آرایش دائمی اشیاء نیست. دراموند توضیح می دهد: "آرایش دائم سنتی (PMU) از دستگاهی قوی ، رنگدانه های مصنوعی استفاده می کند و در اعماق درم تعبیه شده است." "PMU امروز بسیار متفاوت است. ما از رنگدانه های ارگانیک و ابزارهای مدرن و دیجیتالی استفاده می کنیم. نتایج بسیار طبیعی به نظر می رسند." با تعمیق رنگ لب ها ، ظاهری کامل تر و سالم تر به وجود می آورید.

آرایش دائمی یا نیمه دائمی برای لب شما یک مفهوم جدید نیست (و نه ، ما در مورد خط لب خال کوبی شده در دهه 90 صحبت نمی کنیم). تقویت رنگ لب های شما با یک رنگدانه ماندگار قبلاً در رسانه ها مانند اینجا ، اینجا و اینجا مورد کاوش قرار گرفته است ، اما بعد از اینکه با دکتر پل جرود فرانک (صاحب PFrankMD سالن پوست ، و البته به هر حال) ملاقات کردیم. هفته گذشته برای اطلاع از آینده پوستی و زیبایی پوست مدونا است ، به نظر می رسد که قرمزی لب ها در ماه های آینده امواج جدی ایجاد خواهد کرد.


4 واقعیت در مورد سرخ شدن لب
گرافیک توسط CRISTINA CIANCI
روش های درمانی رنگ آمیزی لب ها از نظر تاریخی بیشتر از نوع "رنگ درون خطوط" استفاده می کنند ، اما دراموند از یک متدولوژی (ایمن برای همه تن پوست) بومی سالن پوست PFrankMD استفاده می کند. "در حالی که دیگران تاتو لب ارائه می دهند ، ما منحصراً این روش خاص را ارائه می دهیم ، که شامل سایه ، آستر و پیکسلینگ (نقاط کوچک) است."


چگونه سایه خود را انتخاب می کنید؟
دراموند برای آن جلوه ظریف و پرپشتی "رنگ روشن" را پیشنهاد می کند - همانطور که مردم در مورد رژ لب کامل می گویند ، باید مانند لبهای شما باشد ، اما بهتر. با این حال ، این بدان معنا نیست که اگر احساس می کنید این چیزی نیست که می خواهید از رویه استفاده کنید ، باید با نگاهی سبک پیش بروید. او به ما می گوید: "هر سایه برای مطابقت با رنگ لب و آنچه شما می خواهید سفارشی شده است." "من به عنوان یک هنرمند آرایش حرفه ای ، من با شما کار می کنم تا سایه سفارشی بی نقص خود را ایجاد کنید."


چه مدت طول می کشد؟
Drummond با ما به اشتراک گذاشته است که می توانید تا دو سال از رژ لب لذت ببرید و بدون هیچگونه تمرینی انجام دهید. اگر سایه ای را که برای شما انتخاب شده دوست ندارید ، می تواند بعد از اتمام روند بهبودی (که حدود پنج تا ده روز طول می کشد) تنظیم شود.


آیا قرمزی لب صدمه دیده است؟
یک کرم بی حسی موضعی استفاده می شود ، بنابراین با استفاده از رنگدانه فقط احساس لکه دار کردن نور را حس خواهید کرد. در مورد عوارض جانبی ، Drummond می گوید اگر با یک متخصص باتجربه کار می کنید ، دیگر نباید مشکلی ایجاد کنید.


قیمت آن چند است؟
متاسفانه ، مانند اکثر روشهای آرایشی ، قیمت لگد زدن است. دراموند به ما می گوید بسته به مقدار رنگدانه مورد نیاز ، می تواند تا 1500 دلار هزینه داشته باشد. به یاد داشته باشید ، شما در حال پرداخت هزینه و همچنین مواد هستید. مانند یک خال کوبی دیگر فکر کنید - شما یک خال کوبی 50 دلاری را نمی خواهید ، دقیقاً همانطور که احتمالاً شما یک روش لب نیمه دائمی را نمی خواهید که کمتر از برخی از لوله های رژ لب باشد.

درمان چقدر طول میکشد؟
طبق گفته دراموند ، شما ممکن است حدود یک ساعت و نیم در صندلی باشید ، بنابراین حتما یک استراحت طولانی ناهار را مسدود کنید.

هنوز آماده رزرو وقت خود نیستید؟ در اینجا برخی از رنگهای لطیف مورد علاقه Byrdie برای آزمایش در این میان آورده شده است.

درمان طبیعی لب
درمان طبیعی لب لب Tata Harper Skincare 32 دلار
فروشگاه

Rum Pretty Natural Balance Lip Balm، Lip Balm با قیمت 8 دلار
فروشگاه

Noto Botanics Organic Ono Ono Multi-Benne Stain 27 دلار
فروشگاه
"من فقط 28 سال دارم و لب های من در حال نازک شدن است!" در اینجا چه باید کرد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 3853
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه