loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 247
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 11:20

9 داروخانه دوبله برای محصولات پر مصرف مورد علاقه شما
توسط ALINA GONZALEZ به روز شده در 14 مارس 2020
نسخه های داروخانه
جواهرات مقدس ، مورد علاقه های فرقه ، سبزیجات جزیره بیابانی — هرچه آنها را بخوانید ، این محصولاتی هستند که به دلیل مؤثر بودن ، پرمحتوا بودن و شایستگی های ارزشمند جشن می گیرند (فکر کنید: سرخ نارس ارگاسم ، ریمل مژه و ابرو ، Diorshow ریمل ، و مخفیگاه Clé de Peau ) اما گاهی اوقات باید دختر را نجات دهد قبل از اینکه او بتواند پاشیده شود. و اگر شما نمی خواهید به منظور دستیابی به چهره آرایش قاتل ، بانک را بشکنید ، این جایی است که dupes داروخانه وارد آن می شود. این که آیا شما نمی توانید مبدأ اوراق بهادار را بخرید یا بخواهید گزینه های مختلفی را برای چیز واقعی بدست آورید. برای مسافرت و زندگی ، یک اشتباه برای آن وجود دارد ، و امروز ، ما بهترین ها را به اشتراک می گذاریم. پیمایش کنید تا ذخیره شود!

Smashbox Photo Finish Foundation Primer یک استاندارد طلا در هنگام آغازگرهای آرایش است و NYX Studio Perfect Primer همان کافه را در دنیای داروخانه ها حمل می کند. مانند ابریشم سرخ می شود و یک بوم صاف و یکدست و چروک را برای آرایش کامل به جای می گذارد. همچنین در چندین سایه وجود دارد: پاک کردن یک کپی واقعی و سبز و اسطوخودوس برای اضافه شدن تصحیح رنگ.

زیبایی و دلدادگان برنزی ، Estée Lauder Bronze Goddess Powder Bronzer را به خاطر درخشش طبیعی و درخشانی که در اختیار شما قرار می دهد ، می پرورانند و رنگ و لعاب را کاملاً متعادل می کنند. در حالی که مطمئناً ارزش اعتیاد به مواد مخدره را دارد ، لازم نیست برای نتایج مشابه قیمت سنگینی بپردازید. Bronzer Natural Rimmel همان اثر آفتاب را بوجود می آورد که با یک مات به راحتی مخلوط می شود که مهمتر از همه ، از نارنجی و کسری از قیمت فاصله دارد.


Make Up For Ever Ultra HD Invisible Foundation Foundation باعث می شود افراد بتوانند ناقصات خود را برای یک نقص و فوکوس بی نقص به پایان برسانند و دارای ظاهری ملایم باشند. آرایش اثر PhotoReady Airbrush Revlon Revlon یک پایه مایع با پوشش کامل با ذرات بازتاب دهنده نور است که ظاهری بی نقص و بی عیب و نقصی به پوست می بخشد.

از حلقه‌های تاریک یاد کنید و یک هنرمند آرایش ، ویرایشگر زیبایی و یا نامناسب محصولات موجود در اطراف وجود نداشته باشد که بلافاصله قلم Brightening All-Over Yves Saint Laurent Touche Éclat Radiant Touch را توصیه نکند. متأسفانه ، این رده بالا با یک قیمت سنگین همراه است ، و Maybelline's Dream Lumi Touch Highlighting Concealer به همین ترتیب اتفاق می افتد که سلطان داروخانه حاکم برای پنهان کردن و روشن تر کردن ناحیه زیر چشم مانند روتوش جادویی است که Touche atclat است.

این رنگ دلپذیر هلو و صورتی کاملاً جهانی است که باعث می شود Nars 'Blush در Orgasm چنین قدرت پخش شود و Milan's Baked Powder Blush در Luminoso نسخه ای نزدیک است که با هزینه کمتر از نیمی از قسمت صورتی آن کمی بیشتر از قسمت صورتی رنگ می کند.

هنرمند آرایش مشهور ، امی اورسمن (که در غیر این صورت به عنوان زن پشت ظاهر ظاهری Emma Roberts شناخته می شود) در این راز کوچک به ما اجازه می دهد. ریمل مژه و ابرو سالم Neutrogena دارای چربی مشابه و کاملاً برس با Dior's Diorshow Mascara است تا بتواند مژه ها را با مقادیر مجنون حجم سرسبز بپوشاند.

Lancôme Artliner Precision Point Eyeliner دارای نوک نرم و نرم است که باعث می شود یک چشم گربه اشباع و واضح به لمس تبدیل شود. L'Oréal Paris Infallible The Eyeliner Super Slim Liquid دارای یک نوک مانند نمک خوب است که یکپارچه می درخشد و دقت قابل مقایسه ای را ممکن می کند. آستر احساس نیز به دلیل قیمت پایین و نکته دقیق آن گزینه بسیار خوبی برای تازه های آرایش است.

ما شنیده ایم که بسیاری از هنرمندان آرایش ، Clé De Peau Beaute Concealer را به عنوان یکی از بهترین (اگر نه بهترین) مخفی کننده آنها تا کنون معرفی کرده اند. با 73 دلار ، شما قطعاً کیفیتی را که می پردازید دریافت می کنید (و چه کسی واقعاً می تواند قیمت ایجاد نقاط تاریک و لکه های ناپدید را تعیین کند؟). اما اگر در کارت ها نباشد ، Boots No7 Stay Perfect Blemish Cover یک انتخاب مقرون به صرفه با یک بافت خامه ای و امکان پنهان کردن نواقص است.


مومیایی کننده لب Clinique Chubby Stick مرطوب کننده لب حاوی رنگ مرطوب کننده ای با براق لطیف ارائه می دهد و این مورد را در بین خودی های زیبایی مورد علاقه خود قرار می دهد. Revlon ColorBurst Balm Stain رنگی آرام و لکه دار را به طور مشابه در مومیایی آرام ارائه می دهد.

پیمایش کنید تا همه کالاهای فردی - کپی و اصل را در زیر بخرید!


NYX Studio Perfect Primer 13 دلار
فروشگاه

Smashbox Photo Finish Foundation Primer 36 دلار
فروشگاه

پودر سرخ شده میلانی در Luminoso 8 دلار
فروشگاه

Nars Blush در Orgasm 30 دلار
فروشگاه

مبلغ 43 دلار $ Inverible Cover Foundation
فروشگاه

آرایش اثر Revlon PhotoReady Airbrush 16 $
فروشگاه

Maybelline Dream Lumi Touch برجسته مخفی 8 دلار
فروشگاه

35 دلار Yves Saint Laurent Touche atclat Radiant Touch
فروشگاه

Neutrogena Healthy Volume Mascara 8 $
فروشگاه

Dior Diorshow Mascara 30 دلار
فروشگاه

برنزر طبیعی Rimmel 4 دلار
فروشگاه

Estee Lauder Bronze Goddess Powder Bronzer 45 دلار
فروشگاه

L'Oréal Paris Infallible خط چشم مایع فوق العاده باریک 7 دلار
فروشگاه

Lancôme Artliner Precision Point Eyeliner 31 دلار
فروشگاه

Boots No7 Stay Perfect Blemish Cover 12 $
فروشگاه

Concealer Clé De Peau Beaute 73 دلار
فروشگاه

Revlon ColorBurst Balm Stain 10 دلار
فروشگاه

بالینی رنگ مو Clinique Chubby Stick مرطوب کننده 19 $
فروشگاه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 3816
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه